Notícia

La Xarxa de Turisme Sostenible de la Conca de Barberà presenta la nova campanya de promoció turística

És una campanya basada en ressaltar aquells valors que identifiquen la comarca com a destinació

Redacció // Jordina Moix

Jordina Moix

La Xarxa de Turisme Sostenible de la Conca de Barberà presenta la nova campanya de promoció turística basada en ressaltar aquells valors que identifiquen la comarca com a destinació. Entre ells hi trobem el valor per la natura i poder gaudir d'un paisatge únic i variat. Destaquen també, la tranquilitat de la comarca, sense turisme massificat i amb pobles petits i amb encant.

Defineixen el tursime de la Conca de Barberà com un turisme slow i per això volen fugir de les aglomeracions. No es volen convertir en una comarca de turisme massificat, el que volen és que el turista es senti com a cosa.

'Mil tresors per descobrir' és l'eslogan de la campanya i volen transmetre aquells valors diferenciadors que la Conca de Barberà té com a destinació i que generaran un interès en aquells visitants potencials.

Utilitza la paraula “mil” com a hipérbole de la gran quantitat de propostes i experiències que el visitant pot gaudir a la comarca. S’incorpora la paraula “petits” amb la intenció de transmetre que a la Conca hi ha una gran varietat de producte local. La paraula “tresors” es vol traslladar aquesta vàlua que tenen els diferents recursos i experiències que té la comarca. I finalment, “per descobrir”, posa èmfasi en que es una comarca que hi ha moltes sorpreses inesperades que cal descobrir, amb molta oferta encara desconeguda però a la vegada inèdita.

Dins les ofertes de la campanya hi trobarem 13 noves activitats, entre elles cultura ecològica, esperit del vi, ruta dels 4 rius de la Baixa Segarra, plantada de safrà, vi, glosa i estrelles i diverses activitats familiars.

Audios de la notícia

  • Joan Cartanyà, colider del projecte XATS Conca
  • Mireia Bonet, cap de l'àrea de turisme del CCCB