Notícia

La targeta comercial de Montblanc registra 1.000 usuaris en un mes

Els comerços de la Unió de Botiguers valoren positivament la resposta dels clients

Redacció // Serveis Informatius

UBCM

La targeta comercial de les botigues de Montblanc, TotVila, ha registrat en un mes un miler d'usuaris. Es tracta de la targeta de fidelització que la Unió de Botiguers i Comerciants de Montblanc ha posat en marxa i que permet als seus clients acumular diners en cada compra i participar de sortejos i promocions.

Actualment un total de 21 establiments de la UBCM participa de la targeta, i s'espera que en les properes setmanes s'hi sumin més botigues. Durant el primer mes d'implantació de la targeta, se n'han expedit un total de 1.200, s'han fet 2.700 vendes i s'han acumulat de manera virtual 1.100 euros entre els clients. "Estem molt satisfets de la resposta dels clients, no ens pensàvem aconseguir aquesta xifra en nomes un mes", explica la presidenta de la UBCM, Montse Guinovart.

L’alta i el manteniment de la targeta són gratuïts, no està vinculada a cap entitat bancària ni a cap altre sistema de pagament, i els usuaris gaudeixen de promocions exclusives. En aquest sentit, aquest octubre se n’ha estrenat la primera: amb sols fer servir un sol cop la targeta i durant tot el mes, els usuaris de la targeta entren en el sorteig de 5 Targetes Regal, carregades amb 60 euros cadascuna per gastar en el comerç montblanquí adherit al sistema TotVila.

El sorteig es realitza de forma automàtica entre tots els qui hagin usat la targeta. Els usuaris poden consultar els premis i el seu saldo acumulat al web www.totvila.cat. A més, si ho desitgen, reben informació per correu electrònic de tots els beneficis de ser usuari de la targeta.

Audios de la notícia

  • Montse Guinovart valora les xifres del primer mes de TotVila
  • Montse Guinovart parla de les campanyes i promocions